Kažu mi da bih trebala da živim u 21. stoljeću. Da se skinem i pokažem ono "što imam". Ne znaju, jadni, da to "što imam" i nije moje.Sve to pripada mome Gospodaru, Uzvišenom. I da vam kažem - zadovoljna sam da živim u 7. stoljeću. Po Poslanikovom, sallallahu alejhi we sellem, sunnetu.

četvrtak, 25. prosinca 2014.

BUDI PROMJENA

Islam je uzdigao ženu na uzvišeno mjesto i zagarantirao joj prava, dodijelio plemenite misije, a njenu čast učinio svetom. Zbog časti muslimanke žrtvuju se životi, vode ratovi, poništavaju ugovori, objavljuju kur`anski ajeti i Božiji propisi koji se uče sve do Sudnjeg dana.

Osjećam da je potrebno da vam kažem nešto o hidžabu, ja, djevojka koja ga do jučer nije nosila, koja je smatrala da za tim nema potrebe, da može biti muslimanka i bez te krpe na glavi.
Krenut ću od toga šta znači biti muslimanka. Koliko god to zvučalo jednostavno i lagano, nimalo nije. Biti muslimanka podrazumijeva biti najbolja u svemu, na svakom koraku. Ako joj dopustiš bit će ti najbolja prijateljica, najbolja savjetnica, najbolja slušateljica, najbolja učenica. Bit će najbolja zaposlenica i najbolji poslodavac. Pouzdana, vjerna, odana, odgovorna, vješta, mirna, strpljiva. Ali, sa stavom.
Dok nisam pokrila svoju kosu, mislila sam da imam sve ove nabrojane osobine. I jesam imala, osim one najvažnije - stav.
Kako ljudima da pokažem ko sam? Kako da muškarcima dam do znanja da ne mogu sa mnom flertovati, da me ne mogu gledati? Ja nisam igračka, sa mnom ne možeš kako želiš. Puno sam vrjednija nego što misliš i što vidiš. Da, sve sam to mislila, ali oni su i dalje gledali djevojku koja pokazuje svoje ukrase. Ona, koja nema šta osim izgleda da pokaže.  
Nezaštićena i neidentifikovana, pokušavala sam da promovišem i da pričam o ljepotama Islama. Kao da kraljica može biti kraljica bez svoje krune.  
Onda, Allahovom voljom,počela sam uviđati propuste.
Gledala sam svoje pokrivene prijateljice, pune samopouzdanja, svjesne svoje vrijednosti i svoje uloge na ovome svijetu. Divila sam im se. Pitala sam se šta ih to čini takvim? Kao da oko njih ima neki nevidljivi štit. Muškarci im se obraćaju s poštovanjem, s njima pričaju sa uvažavanjem, bez  vulgarnih i drskih riječi, njihovo mišljenje smatraju elokventnim.
S druge strane, mediji i okolina trovali su informacijama o zaostalosti djevojaka sa mahramom, o potlačenosti, manjoj vrijednosti. Rugali su se, žaleći takve djevojke. Mislila sam, ne želim biti takva. Ja želim biti promjena!
Allah, Uzvišeni, koji zna ono što mi ne znamo, dao je da upoznam djevojke koje su bile sasvim suprotno od onoga što je predstavljalo muslimanku u medijima. Pametne, školovane, sretne, bez predrasuda, svesrdne. I pokrivene!
Prelamalo se u meni... Hoću li se moći nositi sa iskušenjima, sa problemima, sa izrugivanjem i pogrdnim nazivima? Bezbroj pitanja, a odgovor je bio samo jedan – uzdaj se u Allaha, Gospodara tvoje duše.
Odjednom je puklo. Želim biti i ja zaštićena i prepoznata. Ne želim svima da objašnjavam da sam muslimanka. Hoću da to svi vide kad me pogledaju. Ta mahrama, kruna, štit, kako je mnogi nazivaju, za mene je postala lična karta, moje samopouzdanje. Značila je - ne dozvoljavam ti da me gledaš drugačije osim sebi ravnom. Jer, da, žena u Islamu je ravnopravna sa muškarcem. A zar cilj žena svijeta nije da budu baš takve? Da se mene pita, ja bih im rekla da žena ima čak i više prava. One ni ne znaju da se bore za ono što im je Allah s rođenjem njihovim dao.  
Dao ti je, Milostivi, da osim svoje pameti koristiš i svoje emocije. A da li muškarac to može? Dao ti je, Onaj koji te stvorio, jedan zadatak – da odgajaš pola čovječanstva. Sura u Kur´anu nazvana je po tebi. Stvorena si od krivog rebra, a to je rebro koje se nalazi ispred srca. Znaš li zašto baš rebro ispred srca? Zato što ga je Allah stvorio da čuva srce od vanjskih udaraca. To ti je uloga – da čuvaš srce.
Želiš li da znaš još nešto? Prva žena u Islamu, hazreti Hatidža, bila je trgovac. Samouvjerena,ona je zaprosila Muhammeda s.a.v.s. Kako bi drugačije ovo nazvala, osim ravnopravnost.
Ako pročeprkaš po historiji Islama, uvidjet ćeš da su i žene bile spisateljice, liječnice, učiteljice, lideri. A sve one  bile su i majke, i supruge i domaćice.


Ti si, sestrice moja, unikat. I kao takva, budi svjesna svoje ljepote, svoje ženstvenosti, svoje uloge na ovome svijetu. Nikako nemoj zaboraviti svoje obrazovanje, svoje usavršavanje, jer imperativ u Islamu jednak je i za muškarce i za žene – uči, čitaj u ime svoga Gospodara! Budi uzor, budi promjena! Za to ti je obećana nagrada od Onoga koji svoja obećanja ispunjava.

Nema komentara:

Objavi komentar