Kažu mi da bih trebala da živim u 21. stoljeću. Da se skinem i pokažem ono "što imam". Ne znaju, jadni, da to "što imam" i nije moje.Sve to pripada mome Gospodaru, Uzvišenom. I da vam kažem - zadovoljna sam da živim u 7. stoljeću. Po Poslanikovom, sallallahu alejhi we sellem, sunnetu.

srijeda, 7. siječnja 2015.

Gospodaru moj, zbog Tvoje ljubavi prema meni...


Nisam tako dobra naglas sa riječima. Pisanje mi ide bolje. Ali Gospodaru, Ti znaš,  Tebi ni to ne treba. Znaš moje srce. Ja sam Tvoj rob i samo Ti znaš moje stanje.
Gospodaru iako mi ponekad moj nefs govori neke druge stvari, ali ya Rabb, ja osjećam da Te volim. Osjećam Tvoju milost gdje god se okrenem. Osjećam da Si mi blizu i osjećam da Ti mene voliš, a ipak sam nemarna prema Tebi. Ja sam lijena. Oprosti mi, Gospodaru moj.
Tako je malo riječi naspram onog što Ti daješ meni, Gospodaru, ali sam Ti beskrajno zahvalna, na svim Tvojim blagodatima. Čak i onima za koje sam mislila da su dobre po mene a Ti si ih udaljio, jer Ti znaš najbolje šta je dobro po mene. Bolje i od mene same, jer je moja duša u Tvojoj ruci.
Spasio si me od svega lošeg na dunjaluku. Kad pogledam iza sebe, sjetim se da sam bila na ivici provalije ali si me čuvao svaki put kada bi moja noga krenula preko ivice.  Udaljio si me od loših prijatelja i loših ljudi. Darovao si mi ono što je bolje za moj dunjaluk i moj ahiret. Hvala ti, Allahu. Ti si Onaj koji mnogo poklanja, koji prašta i koji je milostiv. Nikad me nisi napustio i nikad nećeš. Dao si mi uputu i u tome je moja sreća.
Elhamdulilahi Rabbi-l-alemin.

Nema komentara:

Objavi komentar