Kažu mi da bih trebala da živim u 21. stoljeću. Da se skinem i pokažem ono "što imam". Ne znaju, jadni, da to "što imam" i nije moje.Sve to pripada mome Gospodaru, Uzvišenom. I da vam kažem - zadovoljna sam da živim u 7. stoljeću. Po Poslanikovom, sallallahu alejhi we sellem, sunnetu.

srijeda, 7. siječnja 2015.

Ti budi njegova hurija

Kako su razgovori među sestrama uglavnom  raznovrsni, ni priča o braku ne smije izostati. Neku noć sam uživala u društvu svoje mualime i prijateljice. U nekoliko sati druženja dobila sam pregršt tema za razmišljanje, pregršt savjeta i životnih lekcija.

Moja voljena učiteljica održala mi je takvu lekciju koja će me, uz Allahovu pomoć, cijeli život voditi.

Naime,  naslovnice mnogih današnjih islamskih portala krase „savjeti“ za ženu. I osim toga, mnogo je knjiga na tu temu, namijenjenih muslimanki. Kako bi ona trebala izgledati pred svojim mužem. U spavaćoj sobi. U dnevnom boravku. U kuhinji. Na skoro svakoj fb stranici koja se bavi prodajom, pronaći ćemo barem dva artikla nekih ultra- kratkih spavaćica. Kao da se muž oženio za spavaćicu. Jesmo li, mi muslimanke, na to spale? Jesmo li baš dotle pustile da nas zapad kontroliše i u kući? I sa mužem?

Zar mislimo da će se naš brak održati zdravim ako se mužu samo sređujemo i smješkamo i na svaku njegovu riječ klimamo glavom? A šta je sa razgovorom? Sa podrškom? Savjetom? Podvlačim samo, jer ne želim reći da bismo trebale biti raščupane i neokupane. Naprotiv. Također ni kila šminke neće napraviti da naš brak cvjeta. Mi ćemo. Mi smo u svojoj prodici krojačice smiraja i radosti.
Nismo se udale da budemo porculanske lutke. Mi nismo glupe. Allah nam je dao razum i ruke i noge. Usta i uši. I oči. Da ih koristimo, pametno. I umjereno. Pa tako, koristeći svoj razum, shvatit ćemo da muškarac želi i razgovor, i da će mu kad-tad ta krpica što nas pokriva dosaditi. Mi nismo stvorene da glumimo manekenke, već da zajedno sa osobom koju je Allah odabrao za nas, radimo za Džennet. Širimo Istinu. Slijedimo sunnet Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem. Pa sjetimo se samo, majki pravovjernih. Koliko su one haljina imale? Koliko spavaćica? Jednu ili dvije. A mi ih danas nazivamo sahabijkama. Jesmo li mi zaslužile da se nas naši potomci  uopće sjećaju? Šta smo im ponudile? Šta smo im ostavile u emanet? Koji je naš vasijjet?

Najmilije sestre moje, moramo biti svjesne šta zapravo muslimanku čini ženom vrijednom pažnje. Mi smo lideri u svojoj porodici. I svaki osmijeh i suza ovise upravo od nas. I svađa koja se desi u kući, treba da bude zamijenjena našim osmijehom i ljubavlju. To održava jednu porodicu stabilnom, a ne neka krpica. To nije cilj braka. Vjerujte, mužu će jednom dosaditi naša jednoličnost. Upotrijebimo maštu, a uštedimo novac, koji bismo inače bacile na bezvrijedne krpice.
Ne velim da se ne bismo trebale uređivati za svoje muževe, da ih ne bismo trebale iznenaditi ponekad. Dovoljno je da imamo čistu odjeću na sebi, da smo uredne i namirisane. Budimo vrijedne divljenja svojim intelektom. Svojom ulogom u ovome ummetu. Svojom umiljatošću i manirima.

Njemu je, draga moja, tvoj hidžab najdraži, jer te on skriva od svačijih očiju osim od njegovih. Tvoja ljepota je vidljiva samo njemu. I takvu te voli. Kad ti se vrati uznemiren, znaj da si ti njegov smiraj. Njegova oaza. I kad od tebe zatraži savjet, on smatra da si kompetentna i da će tvoj odgovor riješiti njegove probleme.

Nemoj biti kraljica, ti budi njegova hurija. 

Nema komentara:

Objavi komentar