Kažu mi da bih trebala da živim u 21. stoljeću. Da se skinem i pokažem ono "što imam". Ne znaju, jadni, da to "što imam" i nije moje.Sve to pripada mome Gospodaru, Uzvišenom. I da vam kažem - zadovoljna sam da živim u 7. stoljeću. Po Poslanikovom, sallallahu alejhi we sellem, sunnetu.

subota, 14. ožujka 2015.

Mojoj Emini











Ne brini se, moja Mino
Kad je Allahu dunjaluk ništa
Onda si ti obradovana slobodom
A mi zatvorom.

Dok smo bez cilja koračale,
Ti si pisala srcem.
Pisala si riječi, koje, eto, ostadoše vasijet tvoj.
Savjet i opomena nama,
Da se podsjećamo...

Allah ne opterećuje preko mogućnosti robove svoje
A danas shvatih da ti, ono što mi teretom smatramo,
Nosiš kao perce, lahko.
Kao da želiš reći: Gospodaru, i kad bi mi Ti još tereta dao,
Ja bih to nosila, s imenom Tvojim, Uzvišeni.

Mi smo, Mino, gubitnici naspram tebe.
Pobijedila si nas.
Onom snagom ubjeđenja tvoga.
Pobijedila.
Oborila s nogu.

Koliko ti, ja ne bih mogla nikad.
Zato je Allah i dao da me pretekneš,
U svemu.
A sebe invalidom nazivaš.

Srce tvoje trči Gospodaru.
Noge ti i ne trebaju.
Tvoja duša hrli Vječnome.

A vidi mene...

I srcem
I korakom
Zastajkujem
Zapitkujem ...

I nikad neću stići tamo gdje si stigla ti
Obišla svijet
Svojom rječju.


Nema komentara:

Objavi komentar