Kažu mi da bih trebala da živim u 21. stoljeću. Da se skinem i pokažem ono "što imam". Ne znaju, jadni, da to "što imam" i nije moje.Sve to pripada mome Gospodaru, Uzvišenom. I da vam kažem - zadovoljna sam da živim u 7. stoljeću. Po Poslanikovom, sallallahu alejhi we sellem, sunnetu.

nedjelja, 8. ožujka 2015.

Džemaat=buket


Moja Adisa će od svakog ovog cvijeta napraviti priču, jer takva je ona, od slika stvara priče, a ja pak vidim samo skupinu cvjetova u zavežljaju.
I podsjeti me ta skupina na ummet, na džemaat. Jer samo džemaat čini savršenu cjelinu skupljenu u najljepši buket sastavljen od različitih cvjetova. Pojedinačno, samo smo cvjetovi neukrotivi. Neumoljivi. Na poljani sami. Na vjetrometini, bez oslonca. A onda kad od nas, različitih, naprave cjelinu, samo tad je naša ljepota uočljiva i vrijedna divljenja.
Džemaat je naš oslonac, štit od vjetrova. I samo od džemaata se šire najljepši mirisi individualnosti.

Nema komentara:

Objavi komentar