Kažu mi da bih trebala da živim u 21. stoljeću. Da se skinem i pokažem ono "što imam". Ne znaju, jadni, da to "što imam" i nije moje.Sve to pripada mome Gospodaru, Uzvišenom. I da vam kažem - zadovoljna sam da živim u 7. stoljeću. Po Poslanikovom, sallallahu alejhi we sellem, sunnetu.

srijeda, 13. svibnja 2015.

Svjedoci prolaznosti

A šta čovjeku preostaje, kad ga svi odbace,
osim Allaha, sedžde i dove?

Riječima Jakubovim, alejhisselam:
„Ja tugu svoju i jad svoj pred Allaha iznosim“,
dozivam Hvaljenoga, Plemenitog, Milostivog
Rabba svoga.

Vidi, On, Uzvišeni i ono što grudi kriju.
I ono što je meni samoj nedokučivo.

Otkucaji moji, malom pumpom proizvedeni,
vi ništa drugo do svjedoci niste.
Svjedoci prolaznosti.
Do određenog vremena.
Do onog Dana kada će sve skriveno
razotkriveno biti.

Do tad, Jedinoga molim
Da kucate snažno s imenom Njegovim.

2 komentara: